Ką privalo žinoti specialistas, individualiai dirbantis su klientais?

Nuo konfidencialumo ribų iki pinigų grąžinimo tvarkos – teisinės klaidos kainuoja brangiai!

MAXI prenumeratoriams – NEMOKAMAI

Iki 2025 m. gegužės 21 d. – 29 €, po gegužės 21 d. – 49 €

Lektorė

dr. Ilma Daubarienė

Teisės, strateginio valdymo, rizikų valdymo ir verslo tęstinumo ekspertė, pirmoji Lietuvoje pelniusi prestižinį Qualified Risk Director® pripažinimą.

Teisės mokslų daktarė, advokatė, sertifikuota valdybos narė, sertifikuota rizikų ir krizių valdymo bei verslo tęstinumo ekspertė, Vilniaus komercinio arbitražo teismo rekomenduojama arbitrė, sertifikuota Įsisąmoninimu grįsto streso valdymo (MBSR) programų mokytoja-instruktorė, turinti daugiau nei 20 metų patirtį dirbant su stambiomis įmonių grupėmis ir privačia advokatės praktika. Dr. Ilmos Daubarienės profesionalumas, gilios žinios ir integruotas požiūris į problemų sprendimą padeda organizacijoms užtikrinti stabilumą ir veiklos tęstinumą, net esant dinamiškoms ir nepalankioms sąlygoms.

Mokymai visiems norintiems:

  • Užtikrinti, kad jų veikla atitinka teisės aktus (BDAR, vartotojų teisės, Etikos kodeksas).

  • Turėti konkrečius atsakymus klientams sudėtingose situacijose.

  • Pasitikėti savimi, kai kyla konfliktų dėl pinigų ar paslaugos turinio.

  • Sutaupyti laiko ir streso, turint paruoštus šablonus.

Mokymuose bus pateikta:

I. Teisiniai pagrindai, kuriuos turi žinoti specialistas:

  • BDAR praktikoje: kokius duomenis saugoti, kaip ilgai, kaip informuoti klientą?
  • Konfidencialumo ribos: kada galima / būtina atskleisti informaciją?
  • Vartotojų teisės: ką reiškia būti paslaugų teikėju?
  • Ką daryti, jei klientas reikalauja pinigų grąžinimo?

II. Klientų valdymo situacijos iš praktikos:

  • Kaip suformuoti atšaukimo taisykles ir apie jas informuoti?
  • Ką atsakyti klientui, kuris „liko nepatenkintas“?
  • Kaip reaguoti į skundą ar grasinimą kreiptis į VVTAT?

Po mokymų dalyviai gaus:

  • 1. Visus mokymų metu aptartus šablonus (DOCX formatu):

    Konsultacijų taisyklių pavyzdį; Informuoto sutikimo pavyzdį; Atsakymų klientams rinkinį: kai reikalauja grąžinti pinigus, neatvyksta, skundžiasi; „DUK“ šabloną interneto svetainei.

  • Dalyvio pažymėjimą

  • Mokymų įrašą.