Grupės vadovai

Inga Juodkūnė

Psichologė – psichoterapeutė

Psichologė – psichoterapeutė, dėmesingo įsisąmoninimo (ang. mindfulness) trenerė, autobiografinio romano “Rytoj vėl patekės saulė” autorė. Teikia individualias psichologines konsultacijas ir veda palaikymo grupes. Specializacijos sritys: pagalba esant depresijai, savižudybių prevencija, emocijų valdymas, asmeninių krizių įveikimas, asmenybės augimas. Nuo 2019 m. veda ilgalaikes emocinės paramos grupes patiriantiems depresiją ir nerimą. Nuo 2017 m. veda mindfulness grupes, terapinio rašymo dirbtuves. Daugiau nei 15 metų turi lektoriaus darbo patirties. Rašo savo tinklalapį “Atspirties taškas”.

Dalius Kurlinkas

Psichologas-psichoterapeutas, Klaipėdos universiteto psichologijos katedros lektorius, LSMU podiplominių psichoterapijos studijų kurso lektorius.

2025 m. kovo 6 d. - gegužės 29 d. (12 grupinių užsiėmimų po 3 ak.val.)

Renginys vyks nuotoliniu būdu (Zoom platformoje) nuo 9.00 - 11.20 val. (dalyviai gaus vaizdo įrašą) | Mokymus sudarys 4 ciklai:

  • A. 1-3 užsiėmimai - DET ir jos taikymo galimybės bei principai. Esminiais DET atidos įgūdžiai ir jų praktikavimas.

  • B. 4-6 užsiėmimai - Esminiais DET distreso toleravimo įgūdžiai ir jų praktikavimas.

  • C. 7-9 užsiėmimai - Esminiais DET emocijų reguliacijos įgūdžiai ir jų praktikavimas.

  • D. 10-12 užsiėmimai - Esminiais DET tarpasmeninio efektyvumo įgūdžiai ir jų praktikavimas.

Atsiliepimai

“Esu dalyvavusi tokiuose mokymuose, kurie kainavo dvigubai brangiau, nors truko tik dvi dienas ir išmokė mus ten VIENĄ įgūdį. Jį, kartu su gausybe kitų, pateikėte mums ir jūs. Esu visiškai sužavėta, kiek daug, puikiai sustruktūruotos informacijos mums davėte. Kaip išsamiai ir geranoriškai viską aiškinote. Gaila, kad, beveik, visus kartus negalėjau dalyvauti ir klausydavau tik įrašų. Norėjosi vis įsijungti ir Jums dėkoti ir dėkoti. Būtų nuostabu po šios grupės rengti kitą - įgūdžių praktikavimo grupę, kurioje dar galėtume ir pasibandyti naujai išmoktas technikas. O šiaip viskas tikrai buvo geriau, nei galėčiau įsivaizduoti”

Grupės dalyvio atsiliepimas

“Viskas labai tiko, ypač įrašai, nes buvo sunku suderinti darbą ir mokymą, tai daugiausia per įrašą mokiausi patogiu laiku. O nauda iš lektorių maksimali :) ačiū”

Grupės dalyvio atsiliepimas

“Labai patiko mokymai, labai informatyvu, daug medžiagos. Nieko nepritrūko. Didelis ačiū. Sėkmės Jums.”

Grupės dalyvio atsiliepimas

Nagrinėjamos temos

  • Grupės metu susipažinsime su pagrindiniais DET principais ir jų taikymo galimybėmis.

  • Susipažinsime su esminiais DET atidos įgūdžiais ir juos praktikuosime.

  • Susipažinsime su esminiais DET distreso toleravimo įgūdžiais ir juos praktikuosime.

  • Susipažinsime su esminiais DET emocijų reguliacijos įgūdžiais ir juos praktikuosime.

  • Susipažinsime su esminiais DET tarpasmeninio efektyvumo įgūdžiais ir juos praktikuosime.

  • Atsakysime į Jums rūpimus klausimus.

MOKYMŲ KAINA:

4 seminarų ciklas – 199 eur. Išankstinė kaina - mokant iki vasario 13 d. - 149 eur.

Išankstinė mokymų kaina iki 2025 02 27 už 12 užsiėmimų – 189 eur, mokant vėliau - 259 eur.


Registracija ir mokėjimas (sąskaitą galime išsirašyti tiesiai Paysera bilietų sistemoje): https://tickets.paysera.com/lt/event/emociju-reguliacijos-igudziu-lavinimo-grupe-paremta-dbt-76a2

Kam nepavyksta mokėti per Paysera bilietų sistemą, galima mokėti pavedimu: 

VšĮ Šiuolaikinės psichologijos ir psichoterapijos centras 

A/s LT777300010157099482 

Paskirtis: DET grupė 

Jeigu galite mokėti tik pagal pateiktą sąskaitą – rašykite [email protected].

 Telefonas pasiteirauti: +370 616 31301 arba +370 614 53444 

Mokymus organizuoja: Šiuolaikinės psichologijos ir psichoterapijos centras

P.S. Šie mokymai neįeina į ŽMOGAUS INSTITUTO prenumeratos pasiūlymo paketą.

Temos aktualumas ir problematika

Emocijų disreguliacija yra vienas iš esminių nemažos dalies psichikos sutrikimų komponentų, o su ja susijusios problemos bei iššūkiai yra dažna kreipimosi į psichikos sveikatos specialistus priežastis (Luoma et al., 2018; Vanderbleek ir Gilbert, 2018; Beauchaine ir Cicchetti, 2019).

DET buvo sukurta darbui su į suicidinį elgesį linkusiais ir ribinį asmenybės sutrikimą turinčiais žmonėmis. Šiuo metu DET yra suvokiama platesniame kontekste, kaip vienas labiausiai tyrinėtų, įrodymai grįstų transdiagnostinių terapijos modelių, kuris tinka darbui su įvairiomis problemomis, o ypač su emocijų disreguliacija ir su ja susijusiais iššūkiais (Neacsiu et al., 2014; Bohus ir Linehan, 2015; Chapman ir Hope, 2020; Southward et al., 2023). 

DET remiasi elgesio terapijos teorija ir principais, Zen budizmo filosofija ir principais bei dialektinė filosofija. Dialektinėje elgesio terapijoje dialektinė filosofija atsispindi per siekį suderinti iš pažiūros priešingus reiškinius, tokius kaip priėmimas (validavimas) ir keitimasis (problemų sprendimas). Dialektinėje elgesio terapijoje išskiriamos keturios esminės įgūdžių grupės - atidos įgūdžiai ir distreso toleravimo įgūdžiai (kurie kiek labiau parodo priėmimu paremtą strategiją), emocijų reguliacijos ir tarpasmeninio efektyvumo įgūdžiai (kurie kiek parodo pokyčių strategiją) (Neacsiu et al., 2014; Bohus ir Linehan, 2015; Chapman ir Hope, 2020; Southward et al., 2023). 

Klasikinė DET kaip būtinus išskiria keturis komponentus - individuali terapija, įgūdžių lavinimo grupė, telefoninės konsultacijos (tarpsesijinis palaikymas), konsultacinė komanda padedanti terapeutui. Taip pat jos trukmė yra šeši ir daugiau mėnesių. Tačiau per pastarąjį dešimtmetį buvo atlikta nemažai tyrimų išbandant ir trumpesnės trukmės ar mažiau komponentų apimančią DET ar ja paremtas programas bei intervencijas. Daugumoje tyrimų rasta, kad trumpesnės trukmės (pvz., 12 savaičių) ar mažiau komponentų apimanti (pvz., tik įgūdžių lavinimo grupės) DET dažnai veiksmingumu nenusileidžia klasikinei DET (Bosch et al., 2014; Wieczorek et al., 2021; McMain et al., 2022; Lee ir Arora, 2023). 

Tad geresnis DET terapijos bei jos variacijų siūlomų galimybių supratimas ir panaudojimas atveria kelią efektyvesnės pagalbos suteikimui žmonėms, kurie patiria emocijų disreguliacijos problemų ir su ja susijusių iššūkių (Bosch et al., 2014; Wieczorek et al., 2021; McMain et al., 2022; Lee ir Arora, 2023).